Blogger Templates

Saturday, January 7, 2012

sebab menghilangkan diri




setelah 2 bulan lebih saya menghilangkan diri kerana sibuk dengan urusan pengajian saya.dalam tempuh tersebut pelbangai perkara yang telah saya lakukan.kalau nak tau kerana apa..meh-meh saya bagitahu.saya baru sahaja mencebur diri dengan business kraf.sudah lama saya bercadang tuk jalankan perniagaan kraf ni cuma perlukan masa dan modal tuk jalankan business.business saya ni masih baru dan selain dari blog ini saya mempunyai satu blog business.sila menjeguk ke kedai online saya di http://zaifashaonline.blogspot.com pelabagai baranagn kraf boleh didapati disana.anda boleh lihat dan menjamu mata.dan jagan jamu mata je tau..jika berminat PM saya samada mengisi borang online ataupun boleh PM saya melalui fb saya aifa zaifasha 
hp case and wallet from PVC

 cute keychain

 note clip 

 car charm

 brooch pin

 hair clip and getah rambut

 name keychain

 ID holder

 signage room

 card holder

headband 

4 comments:

  1. nak ye..kne promote kat kwn2 dlu..nnt bru org bg..hihihihihi

    ReplyDelete
  2. ok ok , camne nak buat tempahan ny ?

    ReplyDelete
  3. mokcik bk website ni..http://zaifashaonline.blogspot.com/ kat sana leh isi borang online.kat sana bnyak barang da upload

    ReplyDelete