Blogger Templates

Thursday, September 15, 2011

so many work to do..

Assalamualaikum semua.kebelakangan ini banyak urusan yang perlu diselesaikan maka dengan itu jugalah blog saya menyepi seketika bermula dari bulan puasa sampai ke hari raya. Urusan yang saya maksudkan ialah persiapan saya untuk menyambung pengajian pada bulan 9 ini. Jadi pelbagai perkara yang harus di laksanakan terlebih dahulu.actually saya perlu ururskan 2 persiapan sekaligus untuk my second brother and of course la diri sendirikan.selepas praktikal di JAS Ipoh hanya sebulan je tinggal untuk persiapan tambah pulak sibuk nak berpuasa dan nak beraya ni. Time tu pulak la sibuk nak siapkan baju tempahan.jangan terkejut raya pertama saya masih setia dengan mesin jahit dan time tu jugak la mesin jahit buat hal.argh!! geram betul la plan leh siapkan ikut timing dan taknak la time raya masih kelam kabut jahit baju lagi.Lastly apa yang dirancang sume tak menjadi. Apepun bukan kuasa kita untuk menahan perancangan Allah lebih rapi dari perancangan kita.terima jela dengan hati terbuka. Hurm..bila la mesin tu akan baik dalam kedaan sediakala.tapi kalau ikitkan mesin tu da tua sangat da.tapi banyak sumbangan beliau sejak dari saya lepas SPM sampai sekarang hadiah dari mak dan ayah semperna baru pandai menjahit dulu.oleh kerana itu la blog saya menyepi seribu bahasa.

No comments:

Post a Comment