Blogger Templates

Monday, September 19, 2011

SELAMAT HARI RAYA



dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya buat semua yang mengenali saya.semoga hari indah disertai dengan kebahagiaan dan keberkatan dariNya.walaupun hari raya aidilfitri semakin lama meninggalkan kita masih sempat lagi buat saya untuk mnyampaikan ucapan pada kalian semua kan.raya kali ni agak meriah memandangkan ini hari raya pertama setelah saya sembuh sepenuhnya.alhamdulillah...ianya dapat dirasai oleh saya.tapi yang sedihnya potret bersama keluarga tidak dapat dirakamkan memandangkan masing-masing sibuk dengan tugas masing-masing.kami sudah bersiap sedia ayah pulak tak balik-balik menziarahi pusara ayah bondanya.mungkin tiada rezeki kami.kamera je dibawa gambar boleh kira berapa keping.bila buka camera ade jugak makhluk Allah mengabdikan potret mereka di dalamnya..lihat saya la gambar yang saya uploadkan ni.gadis-gadis pingitan dihari raya merangkap sepupu-sepupu saya.makin comel mereka sekarang kalah kak long die...huhuhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment