Blogger Templates

Saturday, September 24, 2011

Present PSM

presentation PSM (Projek Sarjana Muda) telah lama pun berlalu dan saya sebentar lagi akan bergelar graduan .pelbagai kenangan manis dan suka duka sepanjang menyiapkan thesis dan presentation PSM sepanjang 4 bulan disana dan saya hanya membuat persiapan untuk menyiapkan thesis hanya 4bulan sahaja untuk keseluruhan tempoh menyiapkan PSM adalah lebih kurang 9bulan (PSM i +PSM ii ).sepanjang tempoh projek saya berkerjasama dengan myra dan shida menggunakan alat yang sama iaitu Activated Sludge Pilot Plant (ASPP) yang sangat heavy itu dan semestinya kerja pun agak heavy juga.dan alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar sepanjang proses menyiapkan thesis dan presentation.(semiggu jugak la aku tak tido malam memikir dan memerah idea menyiapkan thesis dan persiapan presentation..huhuhuhu)

myra dan shida menjalankan tugas masing menggunakan alat ASPP kesayangan mereka.hihihihi

preparation sebelum present esok.
(preparation tuk bekalan ilmu tuk jumpa panel belum lagi..hohoho ketak lutut)


bersama last panel Prof.Abd Aziz Abd Latiff.panel yang sangat sporting siap leh bergambar ngan dia lagi.maaf Prof,mungkin tiada rezeki saya buat research bersama Prof di UTHM.(kalo ada rezeki Prof nak offer saya wat PHD,kecil tapak tangan nyiru saya tadahkan.:-)


dan ini surat cinta buat kalian yang telah memberi sumbangan secara langsung dan tidak lansung kepada saya sepanjang PSM dan pengajian saya.semoga kita semua sentiasa diredhai dan diberkati olehNya.(cebisan dari page thesis yang telah saya siapkan dengan sempurnanya)






2 comments: